onsdag 26 augusti 2009

Snart är skrubben klar...

Gjorde ett ryck i morse med att måla lite mer i skrubben..men tror du inte på faan att färgen tog slut =( Men nu är det bara golvet kvar sen är den färdigmålad..för nu iaf!
Trist det är att färgen tog slut när jag nästan var i hamn..fast å andra sidan, kanske var bra att den tog slut, annars har ju risken varit stor att jag kört på tills allt var klart ;)

Har blivit jätteförkyld tyvärr, ont i halsen, snorig, hostig & ett obehagligt tryck över pannan, känns nästan som bihålsinflamation =(
& vi som ska till Sthlm på fredag..hoppas att jag blir piggare till dess iaf..
Har tagit lite nässpray nu så jag hoppas att det lättar..Kan ju kanske va åska på gång oxå, huvudvärken kan ju bero på de oxå..För det är mörka moln samt 21.5 grader varmt ute..

Ska snart iväg på möte med AF & FK, avstämningsmöte. Det är nog den första gången jag inte varit direkt nervös inför mötet, kan bero på att jag vet lite vad som gäller kanske..jamenar först Ryggis sen förhoppningsvis vet jag ärligt var min arbetsförmåga ligger så jag kan gå vidare me mina planer ;) Spännande & hoppfullt känns det iaf =)

När vi är i Sthlm så under lördagen så kommer vi troligen åka i morbrors båt in till Stan, sen lägga till båten så vi kan gå iland & shoppa loss lite, kanske käka en god lunch för att sen åka vidare till nått annat ställe..Det är alltid så trevligt att åka ner & träffa familjen Blåhagas =)Hoppas att det är vackert väder bara!!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Hallå där!
Jag har skickat mejl till dig nu ;)
Vad trist att du blivit så förkyld nu,hoppas du kryar på dig innan S-holmsresan,håller tummarna för de ;)

KRAAAM;L

jannike sa...

Ha en jätteskön tripp vännen - fränt att få åka båt!!! AVIS??? Nä, inte alls.. :-)

KRAMIS!

Ann sa...

Krya På Dej ordentligt fram till helgen!! Så Du får njuta av Stockholmsresan och ha riktit roligt!...Det låter jättehärligt!!!
NJUT!!!!

Lotta sa...

hej!
Kom just på att du skulle skicka nåt till mig...nyfiken...jepp ;)

Lotta Amrén
Stålav.29d
37534 Mörrum

Kraaam till dig <3<3

Jannike sa...

Hello - jodå, saker är på G... å det känns just nu lite turbulent... har provat att köra budbil - säkert kul i ett grabbgäng sådär, men tungt, många stopp, stressigt... skulle aldrig klara mer än max 75%, det är jag absolut säker på... och det innebär att jag skulle hamna på den lön 1000 kr under vad jag har jag har... och vi går inte runt nu... Så det vara bara att tacka ner.

Idag har jag två grejer på G. Så håll alla tummar. KRAM!!!

Katta sa...

Hoppas du blivit bättre från din förkylning nu när du ska på S-holmsweekend, låter härligt att få åka båt in till stan för shoppingen.Tur också att vädret är på den bättre sidan. Hoppas du får en bra helg, kram Katta