måndag 10 augusti 2009

Ingen motivation funnen...

Öppnade pärmen igår..läste lite, fattade ingenting av uppgiften, stängde igen pärmen igen!
Är min hjärna helt tom?? Varför har jag så svårt att fatta?? Eller är det för att jag inte är intresserad?? Prövade ringa min handläggare på AF, men hon har semester =( återkommer den 24:e & uppgiften ska vara klar till den 25:e!!! *PANIKEN KOMMER*
Ja,ja det lär väl lösa sig på nått sett kanske..Får be nån annan om hjälpen att tolka va fan jag ska göra, på vilket sett jag ska göra...Nån som känner sig upplagd??

Nä, nu ska jag åka & tanka bensindunken så Sofie kan köra gräsklipparrace igen =D Vore ju som bra om hon hann klippa innan regnet kommer..

Carpe Diem!

3 kommentarer:

Jannice sa...

Vad handlar det om?

jenny ;* sa...

svar: åh tack carina, för att du är den du är helt enkelt. KRAMIZ!

cinah sa...

Hej Jannice..Kunde inte svara dig på din blogg, hmm lösenord tack?? ;) Vill du ha mina kommentarer får du skicka lösen till min mail
Kramen