fredag 14 augusti 2009

IKEA!

Igår så for jag,Martin,Mari & Anna till IKEA. Vi köpte sen garderob till Sofies rum, samt en rumsavdelare till vårat så snart så kommer rummen att vara i hyfsad ordning =)
Kanske kommer mitt sybord att rymmas i vårat rum oxå..vore skönt att slippa släpa symaskinen uppifrån & ner till köksbordet när jag har lust att sy.
Ja som sagt, igår blev det en hel massa köpt, vi tog & köpte 2 hyllor till vardagsrummet oxå, så snart kommer böckerna upp ur sina tillfälliga hem bestående av kartonger..
Mari handlade oxå en hel massa till deras hem..Matta, tavlor, vinglas, vanliga dricksglas, mörkläggningsgardin. Fast egentligen skulle vi till Svall för att hon skulle handla presenter =) å inte vart det några presenter köpta heller ;) Snacka om att vi blivit glömska!!

Nä nu ska jag ta & fortsätta sy lite på mina "personliga miljökassar"
Sköt om er alla!
Kramen

P.S bilder kommer senare D.S

Inga kommentarer: