torsdag 12 mars 2009

Firad!

I går kväll blev jag firad av min familj..brorsan & hans familj kom..far & mor samt älskade farmor =) Tänk att hon hade lagt upp min kappa klart redan =) vad skulle jag göra utan hennes kundskap?? Jag klarar av det mesta men när det kommer till att sy för hand, då bangar jag!! F*n jag klarar ju knappt att sy i en knapp snyggt =/ men men , jag kan ju inte va duktig på allt ;)

Utav farmor fick jag en slant samt ett par hemstickade tjockstrumpor.. Tackar tackar!!
Av mina föräldrar fick jag en rejäl slant! Passar ju kanon bra nu när jag drar till Sthlm en sväng ;) Av brorsan med fam fick jag en vacker blombukett =) Tackar tackar!!

Börjar få lite smått panik, har inte börjat packa än!!! Får ta tag i det när jag kommer hem från Sthlm...
Pratade med J idag, hon har börjat med packningen hon... Duktigt gjort vännen!! =) Fast å andra sidan kan ju de köra iväg kartongerna så de inte behöver stå överallt som våra måste.. =(
Gud, vad jag längtar!! Drömmer mig iväg... =)
Visst är det knepigt att man börjar möblera i tanken?? Undra om vi kommer att möblera som jag gjort i tanken?? Hmm, får allt plats?? Minns jag fel på storleken på rummen?? Köket, kommer bordet, stolarna & soffan att rymmas??
Åh, jag vill flytta nu!!!

Ja,ja allt har sin tid! Nu ska jag ta vara på sista tiden här i detta huset..Kanske dax att börja packa i tanken iaf ;)

Sköt om er!!
Kramizar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ser ert nya hus ut?
Hur många rum?
Så spännande att flytta till något nytt nu när våren är på väg.
Hihi kanske någon annanstans i Sverige, för här har vi snöstorm =(
Ha det gott vännen.
Kram Lotta

cinah sa...

Halloj Lotta! Det är ett litet sött hus på 3rok =) Lite uthus, lite mark till så det finns alla möjligheter...Stackare,snöstorm är inge kul =( Vi har haft en kanon dag, lite blåst men solen har iaf visat sig =)
Ha det gott du me vännen min..
Kramen