söndag 15 mars 2009

Solen skiner!!

helt enkelt underbart vårväder ute!! =) Jag & Sofie ska nu ta oss en promenad innan lunch..passa på nu medans det är kanon väder...
Har nu packat väskan inför resan ner till Sthlm, men det känns alltid som om man glömt nått =/ undra varför det alltid känns så??
Men som sagt väskan är packad, bara nessesären & skorna kvar..men jag behöver ju skorna nu när vi ska ut på promenad..så bara vi kommit hem åker de ner i väskan oxå ;)

Ska bli trevligt med lite omväxling, strosa på stan, träffa mina "kursisar", tyvärr inte B men förhoppningsvis alla andra =) Lutar åt middag på tis kväll..ska kolla upp det riktigt under dagen, har ju ett ex antal timmar att slå ihjäl ;)
Ska bli riktigt kul att träffa dem igen, skönt att kunna bolla lite...Så otroligt trevligt med nya bekantskaper, nya vänner, likasinnade på nått vis!!

Nä, nu är Sofie oxå klar så att vi kan ta prommisen =)
Sköt om er!!
Kramizar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är verkligen promenadväder idag!:.)

Vädret tog lite tid på sig, men nu strålar solen!:.)

Hoppas resa går bra!

Anonym sa...

Lycka till min vän!!!!

Kramar i massor!! Jannike

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig och att solen skiner på dig idag också.
Vilken dag var det du skulle ner och träffa läkaren?
Spännande, hoppas att du skickar ett sms och delger mig sedan.
Här är det ordentlig värk idag, så jag längtar tillbaka till sängen men nu är det dags för jobbet.
Massor av kramar till dig från mig-=) Lotta