tisdag 31 mars 2009

Bananlådor!!

Nu har jag hämtat hem lite bananlådor...eller rättare sagt 28st =) Så nu är det bara att sätta igång med att packa allt som vi inte använder just nu..
Tänkte börja med att packa ner sånt från köket som vi ska ha kvar, men inte använder just nu...
Tallrikar, ugnsformar, skålar m.m. allt ska ju packas, så det är väl lika bra att sätta igång...i morron..

Har ganska ont idag tyvärr..både i nacken samt en svag molande huvudvärk =( Trist, men så är det!!
Var på 1:a kurs dagen idag =) Har börjat på en Biologdesignern kurs som AF anordnar...vi är 8 deltagare som ska träffas 1-2 ggr /vecka fram till Juni. Men jag märkte verkligen vad jobbigt det är att sitta stilla i 2,5 timme...koncentrationen började riktigt tryta där på slut tampen *pust* men det verkar bli en bra grupp, intressant & jag tror & hoppas att den kommer att ge mig jättemycket kött på benen!! Så på fredag har vi nästa träff..

Nä nu är det strax Äntligen hemma =) så jag ska bänka mig framför tv:n men det lär ju bli jag uppe i sovrummet & Sofie nere, hon ska ju se Den rätte för Rosing...
Sköt om er!! Kramen

1 kommentar:

Jannike sa...

Vad är dwet??? Biologdesign????