onsdag 25 mars 2009

Yeah!!

Fattar Ni hur glad jag är att min smärta fortsätter att hålla sig borta =D Helt otroligt!! Jag njuter av varje sekund =D önskar bara att min underbara sambo varit hemma så han oxå fick njuta av mitt sprudlande glada & nöjda humör!! Hoppas att detta fortsätter ett bra tag till..i varje fall över helgen..

Ute skiner solen från en blå himmel, det är ju tyvärr minusgrader men vad gör det...huvudsaken att solen skiner =D Snacka om att humöret är på topp!!
Har inte hunnit ut på en prommis än, men tänkte ta & knata iväg strax..Har faktiskt bakat matbröd efter lunchen...en underbart god filmjölkslimpa blev det.. *mums*
Kanske tar jag & Sofie & fikar lite mellis ute i solen idag...man behöver ju faktiskt inte bege sig iväg nån stans bara för att kunna fika ute ;) Ska ta & förbereda mellisen innan jag tar & knatar emot henne..

Carpe Diem mina vänner =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

f-n va skönt att det håller i sig, minns att de smärtfria dagarna gick man ju som på moln.. samtidigt tyckte man det var konstigt att vara smärtfri.. hoppas det håller ett par dar till.
kram

Anonym sa...

Ja hoppas det fortsätter vara lugnt på smärtisfronten.

Kram!!