onsdag 18 mars 2009

Träffen!!

Som sagt igår så träffade jag först min fars kusin Marja & hennes vän Monica..vi åkte till ett billighetsvaruhus, där fanns allt möjligt, från matvaror till prylar av alla dess slag.
Jag hittade lite smått & gott som kan vara bra att ha, lite födelsedagspresenter...det är skönt att ha lite sånt på lager..

Marja släppte av mig inne i stan, så att jag kunde ta tunnelbanan till T-centralen i lagom tid tills jag skulle möta upp me mina "kursisar" Vi hade oxå stämt träff vid Åhlens (som alla i Sthlm verkar göra) för att sedan hitta ett matställe..
Innan jag träffade dem så var jag in på H&M & köpte en mössa & solbriller till lilla Anna =) Hon kommer att bli såå tuff!!!

Ja,ja nu åter till middags träffen...Vi träffades vid 17 tiden , knatade mot Kulturhuset för att sedan ta oss längst upp i Kulturhuset där det var en mysig resturang...Jag käkade fläskfilé med stekt potatis & blandsvampssås till det drack jag rött vin... *MUMS*
Satt kvar tills resturangen stängde vid 21, gick sen vidare till en liten pub där vi tog varsin öl & surrade ett tag till..Kvällen avslutades strax efter 23, så jag hann med bussen som gick 23.33 tillbaka till Gustavsberg =) Vi hade en riktigt trevlig kväll!! Hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa gång vi kan ses...

Nu har jag uppdaterat lite grann, så nu är det dax att knata ut i vårsolen =) tänkte ta en långpromenad & bara njuta av solen & värmen...

Sköt om er! Kramen

Carpe Diem

1 kommentar:

Anonym sa...

Taaaack =D. Känns skiiiiit bra kan jag lova :D. Kraam