tisdag 3 mars 2009

Känner mig lite orolig!!

Fick ett brev på posten igår...ska på mammografi! Visst är det bra att de kollar upp en lite, men visst är det lite oroande iaf... F*n är man gammal nu???
Tänk vad allt kommer närmare...alla dessa olika undersökningar som tillkommer när man blir äldre..

Jaja, det blir nog bra med detta oxå..ändrade tiden i morse, den tid jag hade fått passade inte...Fast det blev ju ännu bättre igentligen, för den nya tiden är i morron kl 16!!
Så då slipper jag oroa mig nå länge ju ;) Fattar inte varför jag börjat oroa mig för allt?!! Hör det till åldern???

Annars är det helt okej med allt..Sofie har åkt till sin far, hon passar på nu när det är sportlov =) Robin visste inte när han kom hem, men det lär ju visa sig vad det lider...Ganska skönt att vara lite själv oxå ;)
Snart kommer brorsans ungar, de ska vara me faster ett par timmar idag...Tur det är bra väder!! så vi kan vara mycket ute...

Ja nu har jag uppdaterat lite iaf..
Sköt om er!!
Kramelikram

Inga kommentarer: