tisdag 17 mars 2009

Stora staden!!

Jaha, här åkte jag från snön!!! trodde jag iaf!! & ute nu så VRÄKER det ner blötsnö!!! F*n oxå, va less jag blir =(
Men igår var det hyfsat väder iaf..var inne i stan & shoppade runt lite... Hittade silverringar & örhängen i Gamla stan..en blustunika, sjal & lite smått & gott =) Tack för det ni som gav mig pengar när jag fyllde år!! =) Så kul att unna mig saker ist för att pengarna gick direkt till den allmänna konkursen...

I dag ska jag träffa min fars kusin Marja, har ingen aning vad vi ska göra men vi lär väl ta en fika & surra ikapp allt som hänt sen i somras... & det har ju hänt massor, så det lär ju ta hela dagen ;)
Sen ikväll ska jag träffa mina "kursisar" över en middag på nån mysig resturant inne i stan...Det ska bli jätte trevligt att surra ikapp där mé..

Nä, nu ska jag göra mig klar för att ta bussen in till Slussen sen vidare till T-centralen för att där hoppa på pendeln ut till Väsby... Ganska avslappnande att kunna åka kommunalt, man slappnar av, kollar ut genom fönstret & tar sig från A till B...

Ha en underbar dag! Sköt om er & kramelikram på er!!

Inga kommentarer: