söndag 8 mars 2009

Söndag igen =(

Jag verkligen hatar söndagar!!! Har nog alltid gjort det om jag minns rätt..tror för att det är sista dagen i veckan, att dagen efter är den första på nästa..det vill säga Måndag =/
men i morron gör det inget att det är Måndag..för jag ska ju ner till lilla Anna panna en sväng ;)
Hoppas det är kanon väder så kan vi ta en lång promenad...

Ja nu har jag min födelsedag bakom mig igen, ett helt år till nästa gång..*pust* tiden går ju verkligen för fort...men inte blir jag nå äldre än då ;) å tur é väl dé!!
Har såå mycket kvar jag vill hinna se, göra, uppleva...Ojojoj va mycke som finns kvar att hinna mé!!

Det har nu gått snart 4 dygn sen jag började få behålla det jag stoppade i mig...jag mår ganska bra...det vill säga kan äta vad jag vill, dricka vad jag vill & det stannar kvar!! Men illamåendet kommer & går hela tiden, det är värst på fm & sen direkt efter jag ätit nått, sen kvällarna är inge vidare heller...Lite brydd blir jag..har å andra sidan aldrig haft riktig magsjuka heller så det kanske ska vara så här..?!
Undra varför?? Det borde ju oxå ge med sig..just nu har jag fått halsbränna oxå =( hmm, jaja det lär väl ge sig sig... Tänker ju på vad jag stoppar i mig iaf, inget stekt, inget hårdsmält har ju ändå ingen direkt matlust än så jag käkar bara för att jag måste...Intar fortfarande helst flytande =) Proviva dryckerna är ju kanon góa =)

Nä nu é det snart dax att inta TV soffan..ska kolla på Kalla Fakta kl 19,20 om den stackars kvinnan som "bara" skulle genomgå en vanlig rutin operation!!! Nu kan hon varken gå eller tala... Tragiskt! Bara måste se det programmet...Å jag som funderar på en nackoperation...Tål nog att funderas mera på.. fast å andra sidan det känns som om jag snart inte har nått val!!
Nä nu ska jag bänka mig i soffan

Sköt om er! Kramen

Inga kommentarer: