lördag 7 mars 2009

Härlig vår dag!

Vilken underbar dag det varit idag =) ingen värk!!! WOW! Känns som evigheter sen...
Dagen började med att Martin åkte & köpte frukostmackor från Brödbiten...när han återkom så hade han med Mari & Anna =) Det var en härlig överraskning =)
Så vid fikat fick jag ett litet paket av mina barn...En vacker guldring =) Tack tack!!

Efter fikat så tog jag, Anna & Mari en promenad ner på byn, underbart vår väder..solen sken, plusgrader & trevligt sällskap...
Martin åkte & fixade min bil, den där j*vla handbromsen!!! Men nu tar den iaf, så jag ska skynda mig att åka till besiktningen så kanske den äntligen går igenom...

Sen blev det ett stopp på ICA, köpte hårfärg/slingning, ner till Forsgränd, hämta bilen åkte upp till Kullsta..
Mari fixade sin grånande mor så nu ser hon fräsh ut igen ;) Härligt!!

När Martin kom hem nu i eftermiddag så fick jag ett kuvert..med en ny motorvämare till min grå pärla =) moterad & klar =) Det var därför det tog så länge & fixa pärlan...
Åh, blev såå glad...nu är väl ioförsig förhoppningsvis vinterkylan slut men det kommer ju en vinter till..
Så min dag har varit kanon hittils & jag kan tänka att fortsättningen av kvällen blir bra den oxå.

Sköt om er!
Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

Gissar att du fyllt år min vän;-) Stort grattis i såna fall - kramar i massor!!!!