fredag 17 april 2009

Luften gick ur mig...

Kom nyss hem från en stund i Gulldalen...på väg hem kändes det som om luften gick ur mig på nått vis =/ funderar på allt mellan himmel & jord..
Läste nyss Lottas blogg...den får mig alltid & fundera, på livet, på alla hemska måsten vi alla har, som vi faktiskt skulle må mycket bättre av om vi inte hade, utan tog vara på att vi faktiskt lever här & nu!!
Tårar rinner nerför mina kinder, för Lotta, för mig själv, för alla andra stackare som är sjuka på nått vis!!..ganska skönt & avslappnande, jag behöver det just nu..en liten liten stund iaf =o)

Nä nu har jag torkat tårarna, ska ta & fundera ut nån god middag ist..det är ju faktiskt fredag!!
God middag, kanske ett glas vin & bara njuta av dagen idag!!

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Jannike sa...

Visst skriver hon fantastiskt och gripande.... och nu är det verkligen så man gråter inombords för hennes och alla andra sjukas skull... Fy fan vad livet kan vara orättvist....

Daniel sa...

Ja bra skriver hon.

njut av vinet å relaxandet!