lördag 18 april 2009

Solen skiner men det blåser kallt!!

Idag har jag fin besök!! Lilla Anna panna är hos mig =o) visst hon ligger fortfarande ute i vagnen på altanen & sover, hon har nog mycket att sova igen lilla hjärtat!! Men hon lär nog snart vakna på, borde ju bli dax för käk snart...
Snacka om att jag blir som en liten hönsmamma!! går emellan fönstret & datan som en jojo...vill ju inte att hon ska vakna & behöva bli lessen ju..
Sen går jag ut med jämna mellanrum för att kolla så allt är okej, att hon inte blir för varm, inte blir för kall...ja det är knepigt hur man blir!! =o) Precis som om det skulle vara nån skillnad nu, motför ett par minuter sen???

Jaja, Mari ringde för ett tag sen, de skulle köra sista möbellasset strax..så jag kan tänka mig att snart så är Gulldalen precis som Mari vill ha det...Skönt att hon fick hjälp av Mattias & Jaana samt Jonny, så skönt att få alla möblerna körda så hon,Anna & Bettan kan sova i lght inatt =o)
Städa & köra de lilla som är kvar i huset kan ju Mari göra under helgen samt under nästa vecka..

Nä, nu ska jag kolla lilla hjärtat igen...borde hon inte ta & vakna nu??

Sköt om er!! Carpe Diem

Inga kommentarer: