onsdag 1 april 2009

Lunch!!

Efter frukosten så tog jag & började packa lite, men fy fan va grejor man har!! & det bara i köket!! Har fått ihop 10 kartonger & mer lär det bli *pust*
Jag, Mari, Anna & Anneli var & käka lunch idag på nya stället Lotties kök.
Det blev kycklingsallad, bröd & dryck..det var fiskgratäng till dagens & det var jag inte sugen på..
Efter lunchen var det bara att åka hem & fortsätta packa...tog lite ur linneskåpet, gardiner, dukar & sängkläder...men sen tog orken & lusten slut för idag =/ men nu har vi fått början iaf =)

Ute skiner solen skulle varit ut på en promenad men....hmm, nja har egentligen ingen lust till det..Sofie är hemma idag oxå, hostig, snuvig & ser allmänt knäckt ut..men hon har riktiga söta feberröda kinder =) Hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån att bli förkyld nu bara!!
På lördag ska vi fira min kära farmor som fyller 80år =) var & beställde tårtor idag..

Nä, nu tror jag att det är dax för en kopp kaffe =) & lite bloggläsning!!
Var rädda om varann!! Kramelikram

Inga kommentarer: