torsdag 23 april 2009

På Bingo!!

där är Sofie nu..hon är kontrollant, hon verkar tycka det är kul så då är det klart att jag ställer upp & kör henne dit, vill som inte att hon ska cykla hem efteråt..utan jag kan hämta henne ist..
Innan jag körde ner henne så hade hon ett litet förhandsprov....Hon ska vara med på en kläduppvisning i B-gården på lördag, så jag fick mig en prov visning =o) Oj,oj vilka talanger den tjejen har!!! Korten kommer sedan...vill ju inte visa nått i förväg!!

Ja så nu sitter jag här framför datan en liten liten sväng innan jag ska inta ryggläge i soffan..Denna fruktansvärda migrän vill som inte riktigt ge med sig...så det lär ju va lika bra & förpassa mig till soffan...

Sköt om er!!Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att din migrän är borta idag. Jag hade migrän igår så jag vet hur du mår. Vad tar du för medicin mot din migrän?
Hoppas att du kan varva ner lite trots att du har flytten framför dig. Det är jätte jobbigt att må som du gör nu, men jag tänker på dig. Va rädd om dig och ta hand om dig.
Kramar i massor till dig från mig.
=O) Lotta