måndag 13 april 2009

Solskens promenad!

Idag har jag iaf kommit ut på en riktig långpromenad i solen..ja iaf halva Kullsta runt!! =o)
Mari,Anna,Åsa & jag samt lilla Bettan tog & knata från Åsa upp till Westins, sen över "prärien" ner till ICA sen avsluta vi promenaden hos Åsa igen där jag hade bilen..såå skönt att ha varit ute & fått lite motion, trevligt sällskap & en trevlig surrstund =o)

Så nu sitter jag framför datan en sväng, har en kopp kaffe i handen ska kolla lite bloggar innan det blir dax att fixa middag..sen måste jag väl packa lite igen...tråkigt!! Men det är ju snart dax & flytta in så det underlättar ju om allt är packat & klart...

Nu är det ändå mulet ute så då gör det inget att jag måste hålla mig inomhus & packa =o)
Sköt om er!! Kramen

1 kommentar:

Vecka - Vecka sa...

Visst är det så skönt med vårpromenader!

Ha en trevlig fortsättning på veckan!

Kram,Lotta