torsdag 23 april 2009

Migrän...

Igår började denna jävla migrän igen...tog en tabl på fm innan jag åkte till Mari, den hjälpte ju så där men jag var ju uppe på bena iaf..
Men vid 15tiden var det dax igen, tog en till tablett lade mig & sov en stund i soffan..vakna av att min far ringde..ja berätta att jag låg i migrän så vi ska höras av nå mer under helgen..han ville bli klippt innan han & mor åker till fjällen på söndag!!

Halvsov en stund till men vid 17tiden var det dax för ett nytt piller...så min kväll bestod av Illamående & vedervärdig huvudvärk...men efter en dusch så gick jag upp & lade mig, blev lite bättre så jag orkade kolla på Det okända samt Grey´s =o)
Sen somnade jag ganska ovaggad sov hyfsat lugnt hela natten men vaknade med samma värk i morse oxå =( men det borde bli bättre snart...brukar ju bara måsta ha värk i ett par dygn så förhoppningsvis så avtar det under fredagen eller lördagen...

Nä, nu ska jag klä på mig & göra nå vettigt i den mån jag orkar förståss...
Fy fan va jag är less & måsta ha värk!!! Fast denna obehagliga värmekänsla i pannan är nog nästan värre än värken...
Sköt om er!! Kramen